News: We are experimenting with adding a new Discord voice chat to the forum. Pardon the mess while we test.

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - TXdriver77

Pages: [1] 2 3 ... 8
1
Political Cartoons / Big Mike
« on: January 22, 2019, 07:21:06 PM »


The following users thanked this post: Florida Playboy

2
Christianity: Persecution & Bias / Re: Slick Willy's Pastor!
« on: January 22, 2019, 07:08:46 PM »
Fuck that chicken eating piece of shit. That fat mother fucker can't hardly walk from his front door to his handicap accessible van. Yeah....it's one of those with the beefed up rear suspension to hold the wieght that fat ass carries
LOL, looks like he needs more hair mayonnaise or soul glo
The following users thanked this post: Florida Playboy, Slick Willie_1980, Luke628, ElvisTiso

3
Jokes, riddles and funny stuff / Re: Crappie goes on vacation
« on: January 21, 2019, 09:16:22 PM »
I guess the article gave him some money to go to vacation in asia.

https://metro.co.uk/2019/01/21/31-stone-man-moaned-in-pleasure-as-he-forced-air-stewardess-to-wipe-his-backside-8369823/


@Florida Playboy
@TXdriver77
@Slick Willie_1980

that's fucking nasty! could be tucker, he was pushing four bills
The following users thanked this post: Dharok

4
LMAO!!!!
The following users thanked this post: Slick Willie_1980, Dharok

5
Liberal Hypocrisy / more leftist hypocrisy
« on: January 20, 2019, 09:25:01 PM »
The following users thanked this post: Florida Playboy

6
Truckers Tales / Re: Goodness
« on: January 20, 2019, 09:57:31 AM »



That is one beautiful ass A model kwhopper. Hey @Dharok this guy has his CDL and man card intact. Take note of them toothpicks

Haha yeah I've seen that video. Very nice truck. At least I'm not buying a HunGai  ;D
@Slick Willie_1980  hows the hyungai doing? LOL

Fuck you 77 lol
Lmao! a great morning laugh
The following users thanked this post: Slick Willie_1980

7
Truckers Tales / Re: Goodness
« on: January 20, 2019, 02:04:37 AM »



That is one beautiful ass A model kwhopper. Hey @Dharok this guy has his CDL and man card intact. Take note of them toothpicks

Haha yeah I've seen that video. Very nice truck. At least I'm not buying a HunGai  ;D
@Slick Willie_1980  hows the hyungai doing? LOL
The following users thanked this post: Slick Willie_1980

8
TheTruckersReport.com: Exiles Welcome! / Re: We the banned
« on: January 19, 2019, 03:07:05 PM »
Genericusername just got banned from ttr...he went on blitz posting naked girls on the site last night...literally went over the cliff last night.
check out the trouble in paradise thread. he explains it all.
The following users thanked this post: PalmTree

9
TheTruckersReport.com: Exiles Welcome! / Re: Trouble in paradise
« on: January 17, 2019, 07:45:48 PM »
Tony recently posted there after a hiatus, but he Just started a thread saying how bad the litterbox had become. You have his phone # you should invite him here.
Yeah you are right. I ain't spoke to em in a while. It was right after deer season started
I remember he took time off to spend time with his good friend that passed away.
The following users thanked this post: Slick Willie_1980, Dharok

10
TheTruckersReport.com: Exiles Welcome! / Re: Trouble in paradise
« on: January 17, 2019, 12:15:56 PM »
They all pretty well ignore Crappie over there.  He can’t stand it lol.  The faggot Pete also craves attention. The mods destroyed that place.
lol crappie likes to come here and cry, then delete his account.  so petrina is pretty much talking to himself
The following users thanked this post: Florida Playboy, Luke628

11
TheTruckersReport.com: Exiles Welcome! / Re: Trouble in paradise
« on: January 17, 2019, 12:08:59 PM »
The litterbox is shittier than ever.






the marxist liberal cuckery is strong with that one.
The following users thanked this post: Luke628, Dharok

12
Political Cartoons / Trump vs. democrats
« on: January 16, 2019, 12:50:08 PM »
The following users thanked this post: delta5

13
General Discussion / Re: Good job dad!
« on: January 15, 2019, 08:15:00 PM »
hopefully she got a butt whooping for calling 911 and wasting the officer's time
The following users thanked this post: delta5, Dharok

14
General Discussion / Good job dad!
« on: January 15, 2019, 02:28:07 PM »

15
General Discussion / Re: Slick's new ride
« on: January 13, 2019, 11:42:08 AM »
that's just nasty
The following users thanked this post: Slick Willie_1980, Dharok

Pages: [1] 2 3 ... 8